Wikia

Fsm
AK
Phsinging
Het Spaghettimannetje houdt zich bijna alleen maar bezig met spaghetti eten of maken (en hardcore luisteren, maar ja iedereen heeft zo zijn zwakkere punten.)

Hoe het Spaghettimannetje uit de anonimiteit is gekomen Edit

Het begon allemaal met de invasie van de Duitsers. Het Spaghettimannetje moest wat te eten meenemen en had, je raadt het al, spaghetti gemaakt. Hij was nog maar net bezig met het opscheppen over...eh...ik bedoel... van zijn spaghetti, toen de horde Duitsers hem in de gaten kregen, en zich met z'n allen tegelijk stortten op de spaghetti van het Spaghettimannetje. Dit vond het Spaghettimannetje van de ene kant niet zo leuk, want hij wilde zelf de spaghetti eten, maar van de andere kant was hij zeer blij om te zien hoe geliefd zijn spaghetti was.

Toekomstplannen Edit

Heel dit gebeuren bracht het Spaghettimannetje op een goed idee! Hij ging zijn eigen spaghetti-fabriek maken. Daar produceert hij dan zijn eigen spaghetti, en kunnen de Duitsers (maar natuurlijk ook de andere mensen die dit graag wilden) bij hem voor 1 euro een bord spaghetti kopen. Hij had bedacht dat dit zo goedkoop was dit vast heel Duitsland zou langskomen en hij zo rijk zou worden. Helaas heeft het Spaghettimannetje nooit zijn plannen uitgevoerd. Wel houdt hij zich nog vaak bezig met het koken en het eten van spaghetti. Maar later zal het Spaghettimannetje een spagettirestaurant in Perleberg beginnen waar 's avonds alleen hardcore en jumpstyle gedraaid wordt. Zo zal hij de vrede bewaren tussen Nederland en Mofrika.

Vijanden Edit

Helaas, zoals iedere superheld, heeft zelfs het Spaghettimannetje vijanden. Maar vrees niet, met het ijzer sterke wapen van het Spaghettimannetje kan er niets mis gaan. Hij maakt een hand spaghetti en gooit het zo in het gezicht van de vijand, ZO dat zal hem leren! PUH! Zijn spagetti is zelfs het geheime wapen van het Nederlandse leger... samen met bloembollen. En als zelfs dat niet werkt, heeft het Spaghettimannetje een heel lief tweelingzusje die hem altijd te hulp schiet als hij dat nodig heeft.