Wikia

Salabastiaan is marsmannetje van de maan van de planeet Jupiter. Hij kwam op aarde om de wereld te vernietigen, maar dat ging niet helemaal goed, want nu zit hij gevangen in het lichaam van een retard.

het leven van salabastiaanEdit

Volgens hardnekkige geruchten, is Salabatiaan medeverantwoordelijk voor de oorlog van de koude patat. Salabastiaan heeft in heel zijn leven vele gedaanten aangenomen. Hij werd voor het eerst gesignaleerd in 1492, toen hij in een lege badkuip verdronk. Nadat hij verdronken was keerde hij voor een lange tijd terug naar de maan van Jupiter. Echter, 500 jaar later werd hij weer gezien, in de vorm van een krekel, en fluisterde dingen in het oor van L. Ron Hubbard, uitvinder van de Wetenschapologie. Tegenwoordig zit Salabastiaan in het lichaam van een retard. Onder een valse naam Sebastiaan leeft hij een normaal leven, voor sommige mensen staat hij ook bekend als blonde god. hiermee zijn zijn plannen om de aarde over te nemen totaal mislukt. In plaats van de aarde over te nemen, beschermd hij de aarde.

TepelmanEdit

Dit is Salabastiaan's superheld alter ego. Hij wordt tepelman genoemd, omdat hij enorme tepels heeft waarmee hij zijn vijanden neer kan melken vanaf een afstand van 2,5 centimeter. Hij kan niet vliegen, maar probeert dit dagelijks. Dit zorgt voor onverklaarbare opgewektheid bij mensen die dit niet zien gebeuren.

Salabastiaan in de liefdeEdit

Het is wetenschapelogisch bewezen dat Salabastiaan op schapen valt. Helaas voor Salabastiaan, hebben schapen nog enige smaak. Hij doet het daarom met leeggelopen opblaasschapen. Hij probeert het telkens wel met opgeblazen opblaasschapen, maar die lopen spontaan leeg bij het hoofd van Salabastiaan.

Stomme prestaties van SalabastiaanEdit

  • Salabastiaan zei tegen columbus:'volgens mij moet je die kant op' dit zorgde er trouwens wel voor dat Amerika werd ondekt.
  • Salabastiaan heeft ruzie gestookt tussen zippie en 3 en 4.
  • Salabastiaan is medebedenker van het maltbier.
  • Salabastiaan heeft emo's gemaakt.