Wikia

De eerste proefbuisbaby!

ze zat in een buisje en was heeeeeeeeeeeeeeeel klein ze zat in water en in zo een heeeeeeeeeeeeeel klein buisje maar op een dag besloot ze om eruit te kruipen man man man dat was een zeer moeilijke klus voor ons duimelijntje. door wat te wiebelen in haar proefbuisje en het buisje viel om!!!!! aj aj aj op haar grote tocht in het laboratorium kwam ze verscheidene rare dingen tegen kikkers op sterk water, kleine vervormde chinese voetjes en niet te vergeten de lelijke embryo's met hun te groot hoofd!!!! ondertussen al wat gegroeid en verdikt door stof te eten van tafel, wou ze terug keren naar haar proefbuisje om te gaan rusten voor de grote exodus uit het labo. Maar onze dikke proefbuisbaby was zo verdikt dat ze niet meer in haar proefbuis geraakte en is dan maar mee in de pot gekropen met de kikkers op sterk water. Wat ze die avond niet had mogen doen was die kikker zoenen... want je weet wat er met kikkers gebeurt die gezoend worden... maar het gebeurde wel... ze kuste de kikker en BANNNNNNGGGGG BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMMM PAANNNNNGGGGGGG KISSSSSSS... de kikker schoot uit zijnen bak en sprong met ons intussen hele dikke en grote proefbuisbaby het labo uit de wijde wilde warme wereld in!!!!