Wikia

DirkEdit

Algemene Info: Als men in Nederland het heeft over Dirk dan heeft men het vaak over een vriend een broeder of zelfs hun Huisdier. Wat veel mensen in Nederland niet beseffen is dat Dirk erg populair is onder het gewone publiek, denk zelf maar eens aan de naam dirk en beeld je er een persoon bij in, dan denkt u vast aan een aardige zachte en vaak vriendelijke jongeman man met hamsterwangetjes en rode wangetjes.

Dirk and stufff: Wat nog meer kenmerkend voor een dirk is (geld natuurlijk niet voor alle dirken) is de sociale kring waar hij in leeft, namelijk nogal onrustig een dirk heeft meestal veel vrienden en is geleifd bij het grote publiek en daarom maakt hij nogal eens foute vrienden, nog meer kenmerkend is, dat een dirk vaak gesteund wordt(als hij nog op school zit) door een leraar, vaak geeft die leraar dan aardrijkskunde, verder is dirk erg populair onder de vrouwen in onze samenleving die meestal als boter in zn handen smelten door zn natuurlijke charmes en zijn aanstekelijke lach.

Geef de dirken een kans: Als u nu in de buurt een dirk heeft wonen of je kent dr een. praat dan eens met een dirk en u merkt een wereld van verschil, dirk, is meestal een erg alwetend persoon en dus makkelijk om mee te praten, dus neem hem eens mee voor biertje (houden de meeste dirken van) en geniet van zn aanwezigheid.