Wikia

Detective John, en de verdwenen drietandEdit

Het was een regenachtige dag midden in een hittegolf. Ik was op kantoor en stond net op het punt om te vertrekken voor mijn vliegtuig naar een tropisch eiland, toen er een meid hysterisch binnen kwam rennen. Ze was aan het huilen uit paniek, maar dat zou ik ook doen met zulke schoenen. 'Ben jij detective John ?' Vroeg het meisje aan mij. 'Ligt eraan wie jij bent, wat je wilt, en je geil bent.' Antwoordde ik omdat ik op vakantie wou. 'Fleur, hulp, ja' Zei ze terug terwijl ik mijn koffers optilde. Ik besefte me toen dat ik mijn reis nog moest betalen en besloot verder te vragen. 'Wat moet je ?' Zei ik op een uiterst beleefde manier. 'Hulp. Iemand heeft mijn plastic drietand gejat !' Zei ze, en ze begon te huilen. 'Weet je wat ? ik help je, zolang je mar stopt met janken, dat engelse accent kapt en een SM pakje aan doet.' Ik vond het redelijke eisen bovenop de rekening. 'Maar…' Zei ze met hetzelfde kut accent. 'Maar wat ? Wil je soms mijn vakantie verpesten ?' Zei ik, omdat ze duidelijk niet in ging op mijn eisen. 'Ik heb geen geil SM-pakje. Wat nou als ik mijn lichaam aanbied ?' Vroeg ze. Ik moest toen duidelijk nadenken. Ik besloot ja te zeggen, want als ik op vakantie ga, moet er toch iemand mijn koffers tillen en koffie voor me halen. Om maar te zwijgen dat er waarschijnlijk toch niks te neuken viel. Ik vertelde haar het goede nieuws ; 'Ik doe het'. En zij ging tekeer uit blijdschap. Ik liep naar mijn kast en zocht goed. Ik pakte een doos met 'lief klein bloemetje in de weide' erop en zocht. Ze vroeg nog ; 'Wat doet u daarin ?' en ik gaf als antwoord ; 'Je drietand zoeken' en precies toen ik mijn zin af had gemaakt, vond ik de drietand. En zoals afgesproken, bood ze haar lichaam aan. 9 maanden later kreeg ik een brief binnen :

"Beste John, hierbij wil ik je laten weten dat ik en mijn drietand veel plezier hebben gehad.
Met name mijn vriend, van wie ik zojuist ben bevallen, vond het fantastisch.
Ik wil u bedanken voor het ouderschap.
Groetjes, Fleur."