Wikia

Bob VerweijEdit

In 1986 geboren bijzonder vriendelijke, intelligente, grappige, goeduitziende, bescheiden Utrechter, geboren in Alphen aan den Rijn. in 1990 ronde hij zijn eerste opleiding af aan peuterspeelinstituut "het lammetje". Van daaruit is zijn arsenaal aan diploma's, prijzen en onderscheidingen onophoudelijk uitgebreid, enkele hoogtepunten:

- december '92 veterstrikdiploma niveau 1 t/m 3 inclusief "dubbele knoop" certificaat aan de alfrink kindergemeenschap te alphen aan den rijn.

- februari '93 magna cum laude geslaagd voor "visueel interpreteren":prentenboekbegrip diploma platina ster

- september '93: winnaar van de prestigueze "maak een hoed van blikjes, closetrollen en bubbelfolie" mode-award, waar hij met een verbluffende creatie liet zien dat hij ook met normaal minder geschikt materiaal briljante scheppingen kon maken.

- Maart '95: met eervolle vermelding voor buitengewone perfectie geslaagd voor het "walvis: ik kan zelf drijven"zwem certificaat op fysische-hydrodynamicaacedemie, de thermen, waar hij aan het einde van zijn glansrijke carrière aan deze zwem- acedemie, waar hij uiteindelijk met de titel professor doktor "grandmaster of swimming" (diploma C)door het leven mocht gaan

-augustus '97: deze zomer deed onze kleine alleskunner mee met de grote architectuur en bouwkunde wedstrijd van stichting huttenbouw. Die hij vanzeflsprekend met het grootste gemak won, naast zijn in een week ontworpen en gebouwde creatie zag zelfs het rietveld huis eruit als een door modderstromen geteisterde hut uit een afrikaanse krottenwijk. hoogleraren over de hele wereld gebruiken de creatie van Verweij en zijn team van ijverige bouwvakkertjes in spé als voorbeeld van uitzonderlijke bouwkundige en creatieve perfectie.

- zomers '98- 2001: meerdere malen van de schaak grand prix van "villagio die sunclass", elke keer weer versloeg hij op verbluffende wijze de andere jeugdige schaakgrootmeesters, die in vergelijking bij hem slechts een groepje ellendige imbecielletjes leken